donderdag 20 september 2018

De ondraaglijke lichtheid van het singles bestaan

V: "Goh", zei ze, "je hebt zovéél foto's op je profiel. En ze zijn allemaal zo verschillend"
M: (Geamuseerd) "Het zijn nochtans allemaal foto's van dezelfde persoon hoor :-)"
V: "Opmerkelijk, welke foto is dan recent?"
M: (Verbaasd) "Seg, ze zijn allemaal recent"
V: "Jamaar, op welke foto lijk jij het meest?"
M: (Verbaasder) "Tja, wat moet ik daar op antwoorden, op elke foto natuurlijk..."
V: "Laat me het anders zeggen: ik vind je op foto nummer 3 wel okee, ben je zó?"
M: (Plagend) "Even nadenken, ... ik vrees dat ik toch iétsje meer op foto 2 lijk eigenlijk..."
V: "Oh wat jammer, met de man van foto 3 zou ik anders wel eens willen afspreken"
M: (Schijnbaar ontgoocheld) "Ooh dat meen je niet, ben je niet wat te streng?"
V: "Neenee, ik weet goed wat ik wil"
M: (Beetje stout) "Ik wil anders wel eens proberen een tijdje te oefenen voor de spiegel, dan kan ik op date misschien nog precies dezelfde trekken tevoorschijn toveren als op foto 3 :-)"
V: "Oh nee, dat mag je niet doen, ik vind het belangrijk dat mijn partner zichzelf kan blijven in een relatie"
M: :-))
En wég was ze, onvermoeibaar op zoek naar de juiste foto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.